خوشم اگر حقیرم حقیر خوبانم...

ختم صلوات آیت‌الله بهجت برای سلامتی رهبری در سفر کردستان

وی با اشاره به رابطه صمیمی و عاطفی قوی بین رهبر معظم انقلاب و مراجع عظام تقلید، افزود: ایشان اصرار فراوانی داشتند که هر بار که به شهر قم مشرف می‌شدند دیداری نیز با حضرت آیت الله شیخ محمدتقی بهجت داشته باشند و از انفاس رحمانی ایشان مستفیض شوند
وی در ادامه با نقل خاطره‌ای از یکی از آخرین دیدارهای این دو بزرگوار، گفت: «مقام معظم رهبری نیمه شبی خطاب به محافظان خود فرمودند باید عازم قم شویم که ظاهراً هدف‌شان عیادت از این مرجع عظام تقلید بود زیرا خبر رسیده بود که ایشان بیمار شده‌اند. ایشان پس از ورود به قم، طبق سنت همیشگی به سوی منزل آیت‌الله بهجت ـ قدس الله نفسه الزکیه ـ رفتند و آن مرجع فقید نیز به گونه ای به استقبال ایشان آمدند که به نظر می‌رسید به طریقی از حضور سرزده مقام معظم رهبری مطلع شده باشند«
وی ادامه داد: "حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مانند همیشه ساعتی به گفت و شنود خصوصی با ایشان پرداختند و آیت‌الله بهجت نیز پس از اتمام ملاقات ایشان را تا داخل کوچه بدرقه کردند".
وی سپس گفت:‌«هنگام بدرقه، آیت الله بهجت رو به رهبر انقلاب کردند و از روی تواضع و کتمان گفتند "نمی دانم در خواب بود یا بیداری" و افزودند: "همین چند روز پیش، همین جایی که شما اکنون ایستاده‌اید، استادم حضرت آیت‌الله سید علی قاضی طباطبایی ایستاده بودند و رو به من کردند و گفتند : بهجت! نماز اول وقت! نماز اول وقت! نماز اول وقت!"» دراین هنگام مقام معظم رهبری هم از این مکاشفه ایشان به فکر فرو رفتند و خداحافظی کردند.
این منبع نزدیک به بیت معظم‌له گفت: نقل این خاطره از سوی چنین عارف بزرگواری برای چنین شخصیتی که هیچ کدام نماز اول وقت‌شان فوت نمی‌شود بیانگر اهمیت جایگاه نماز اول وقت است.
وی افزود: می‌دانید که آیت‌الله قاضی، استاد آیت‌الله بهجت، تنها شخصی هستند که به دعای خودشان، کالبد جسمانی‌شان به همراه روح‌شان در اختیار خود ایشان است و به تأیید بسیاری از اشخاص از جمله آیت‌الله بهجت و آیت‌الله فاطمی‌نیا، ایشان هنوز با همان کالبد جسمی، به منزل برخی شاگردان خود می‌روند و مانند این ماجرا، رهنمودهایی به آنان می‌دهند.
وی گفت: علامه طباطبایی نیز نقل کرده بودند که آیت‌الله قاضی پس از رحلت‌شان، در اواسط یکی از نمازهای ایشان در مقابل‌شان با همان پیکر جسمانی ظاهر شده و گوشه عمامه ایشان را بیرون کشیده و روی شانه ایشان انداخته و خطاب به ایشان گفته‌اند رعایت مستحباتی مثل تحت‌الحنک انداختن برای شما لازم است

به گزارش رجانیوز، فرزند آیت الله بهجت با اشاره به همزمانی روزهای پایانی عمر پدر بزرگوار خود با سفر رهبر انقلاب به استان کردستان، در بیان حالت روحی ایشان، بهحساسیت این مرجع تقلید نسبت به سلامتی رهبری اشاره کرد.

ایشان در ادامه افزوده است، این موضوع سبب شدتا معظم له برای سلامتی رهبر انقلاب چندین ختم ویژه صلوات و ذکر را گرفتند و مداومت بر این ختم ها که برای سلامتی رهبر انقلاب بوده است تا آخرین ساعات عمر حضرت آیت الله بهجت ادامه داشته است.

پیش از این نیز بارها اخبار مختلف و متفاوتی از ابراز علاقه این مرجع عارف نسبت به ولی امر مسلمین جهان در جمع خواص و نزدیکان معظم له مطرح بوده است، چنانکه برخی از پیش بینی رهبری آیت الله خامنه ای سال ها پیش از رهبری ایشان توسط این مرجع بزرگ فقید خبر داده اند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد