فرازی از سخنان شهید آیة الله دسنغیب در باب مسئله ولایت فقیه

 

 

 

 مخالفت با ولایت فقیه ، مخالفت با امام زمان (عج) است.

  

امام میزان است ، امام در اجتماع حکم میزان را دارد. هر چه می خواهی ببینی حق است برو پیش امام بگو آقا این خوبه یا بد است. اگر گفت خوب این حق است ، میزان است. امام را خدا در میان بشر قرارداده برای تشخیص عدل .

آیت الله العظمی امام خمینی ، اگر این میزان ، این میزانی که در کشور ماست. اگر ملت کارهاشون را مطابق کنند ، گوش به فرمان باشند و ببینند ایشون چه می فرمایند ، چه دستوری می دهند به خدا چنان عدلی در میان تمام اقشار کشور ایجاد می شود. اگر کسی کاری نداشته باشد که ایشان چه می گویند ، چه دستوری می دهند ، هر کس خودش و عقل کوتاهش چه هرج و مرجی می شود؟ مثل جلوتر چه فسادهایی می شد، چه دیکتاتور هایی میان. میزان را که مردم ول کردند قسط هم ول است. نمی شود عدل بیاید. ولله امام باید باشه توی ملت یا خودش یا نائبش و الا حجت تمام نیست یا خود امام مستقیما یا نائبش. خدا حجتش را در ملت ایران آشکار کرد ، نائب را فهماند. در بحث امامت ، اینها را واجب بدانید.

به خدا قسم که در اثر فاصله گرفتن از رهبر و جدا شدن از رهبرش دیروز فریاد کردم ، هر عمامه به سری ک از رهبر مکرم فاصله بگیرد ، لعنت خدا بر او باد.تمام عمامه به سرها همه باید مطیع ، همه باید مطیع یک رهبر باشند. امام یکی ، نائب امام هم یکی ، دیگری هیچ تقدمی ندارد.همه باید فرمان ببرند ، همه باید اطاعت کنند.نائب امام حکم امام را دارد. یک نفر میزان است. حسن و حسین (ع) یک نفرشان امام بود. حسن (ع) امام بود، حسین (ع) ماموم. وای بر ملتی که از رهبر الهی خود فاصله بگیرد ، هلاک است ، طعمه دشمن است. الان آمریکا در کمین ، انگلیس در کمین ، همه منتظرند ، کی این ملت بی سرپرست می شود.

 

یکی این ناله ی مرا به گوش عمامه به سرهای ایران برساند ، هر کی می خواهی باش ، خودتو مجتهد می دانی ، مقدمات خون می دانی ، هر چه خودت را می دانی بر تو واجب است . امروز تبعیت از یک نفر ، تو حق نداری مقابل رهبر حرف بزنی ، همه باید تبعیت کنند. دانشجویان عزیز ، ای دانشگاهی ها ، هوشتان باشد گرگ ها شما را از رهبر الهی جدایی نیاندازند . شما را گروه گروه نکنند.

 لبیک یا خامنه ای ، لبیک یا حسین است

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد